انواع مدل تزریق فیلر لب

انواع مدل تزریق فیلر لب

لب مانند اثر انگشت دارای خطوط منحصربه‌فردی است. به این معنی که هیچ دوجفت لبی در جهان یکسان نیستند، اما طبقه‌بندی مدل لب‌ها این تصور را برای افراد زیادی به‌وجود آورده که لب‌های آن‌ها مشابه دیگران است، یا پس ‌از تزریق شبیه به بقیه می‌شوند.

 این تصور اشتباهی است؛ لب‌های شما منحصر به ‌فرد و زیباست، همچون لبخند شما که درخشان و زیباست.

امروزه تزریق فیلر یا ژل لب، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با تزریق فیلر، می‌توانید مدل‌های مختلفی را  طبق سلیقه‌‌تان روی لب‌های خود پیاده کنید. از طبیعی‌ترین مدل‌های تزریق، که به سختی می‌توان غیر‌طبیعی بودن آن را دریافت، تا مدل‌های فانتزی که طرفداران خاص خود را دارد.

در این‌جا قصد داریم تا انواع مدل تزریق فیلر لب و تکنیک های تزریق ژل لب را با یکدیگر بررسی کنیم.

انواع مدل تزریق ژل لب، به‌طورکلی از نظر مواد مورد استفاده و تکنیک‌های تزریق، دسته بندی می‌شوند. اسید هیالورونیک، هیدروکسی آپاتیت کلسیم، پلی الکیل‌ایمید، اسید پلی‌لاکتیک و … از اصلی‌ترین انواع فیلر به‌حساب می‌آیند.

 برای اینکه انواع فیلر را بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم مطالبی را که به طور اختصاصی در مورد این موضوع انتشار یافته است، دنبال کنید.

مدل‌های تزریق ژل لب

مدل‌‌های تزریق فیلر لب، بسیار متنوع و گسترده‌اند؛ از مدل ‌کلاسیک تزریق ژل لب تا مدل هالیوودی و دیگر مدل‌ها، افراد می‌توانند به تناسب چهره و سلیقه خود، انتخاب ‌کنند که چگونه جذاب‌تر به نظر بیایند.

تزریق ژل لب مدل کلاسیک یا نچرال

سبک کلاسیک در هر زمینه، معمولا به سبکی امتحان‌ پس‌‌داده و ساده معروف است. در مورد تزریق فیلر لب هم، کسانی‌ که مدل کلاسیک را انتخاب می‌کنند، معمولا به‌ دنبال داشتن لب‌های طبیعی و ساده هستند.

در برجسته‌شدن طبیعی لب، تناسب و تقارن داشتن لب‌ها، از مشخصه‌هایی است که پس از تزریق، برای زیباجویان رخ می‌دهد.

نحوه تزریق ژل لب مدل نچرال

تزریق فیلر لب مدل نچرال به‌ صورت پراکنده و در سطوح مختلف صورت می‌گیرد، تا حجم لب‌ها شکل طبیعی و متقارن داشته باشند. البته این تنها نحوه تزریق نیست؛ در بعضی موارد هم متخصص، تزریق را به ‌صورت متمرکز و نقطه‌ای انجام می‌دهد، تا تقارن را بین دو لب ایجاد کند.

این مدل یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌های تزریق فیلر لب محسوب می‌شود. افراد مسن که باریک‌شدن لب‌ها را تجربه می‌کنند تا کسانی که به ‌دنبال حجم‌دهی طبیعی لب‌های خود هستند، از این مدل تزریق فیلر لب استفاده می-کنند.

تزریق ژل لب مدل روسی

تکنیک تزریق فیلر لب روسی، یکی از متداول‌ترین روش‌های تزریق فیلر لب به‌ شمار می‌آید. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که اسم این مدل تزریق ژل از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ لب عروسک‌ ماتریوشکای روسی، الگوی اولیه این تکنیک است.

نحوه تزریق فیلر لب مدل روسی

این مدل، معمولا به‌ صورت تزریق عمودی به ناحیه خط لب (Vermillion) انجام می‌شود. این تکنیک بیشتر تمرکز را بر ایجاد برجستگی در حاشیه لب می‌گذارد؛ حجم‌دهی این مدل به لب‌ها نیز به نحوی صورت می‌گیرد که حالت آن‌ها طبیعی به‌ نظر برسد.

مدل فیلر لب روسی، برای افرادی مناسب است که لب‌های باریکی دارند و قصد دارند کمی به حجم و حاشیه آن‌ها اضافه کنند. ژل لب روسی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های تزریق برای مادلینگ ‌صورت به حساب می‌آید.

تزریق فیلر لب مدل عروسکی

عروسک‌های باربی تاثیر بسیاری بر دنیای مُد و زیبایی گذاشتند؛ یکی از اصلی‌ترین تاثیرات آنها در زمینه فرم دهی اجزای صورت و به‌طور خاص لب‌‌ها بود. مدل فیلر لب عروسکی تاثیر گرفته از همین موضوع است.

روش تزریق ژل لب عروسکی

در این روش، میزان حجم‌دهی لب پایین از لب بالا بیشتر است؛ در قسمت لب بالا نیز، بیشتر تزریقات برای حجم دادن به قسمت V شکل صورت می‌گیرد. این مدل از تزریق مناسب کسانی‌ست که هنگام لبخند، نمی‌خواهند لثه-هایشان نمایان شود و همچنین به دنبال ایجاد چهره‌ای فانتزی هستند.

فیلر لب مدل قلوه‌ای

این مدل از تزریق ژل به منظور حجم‌دهی و برجسته‌سازی لب بالا و پایین صورت می‌گیرد. افرادی که تمایل به داشتن لب‌های حجیم و برجسته دارند، این روش را انتخاب می‌کنند.

معمولا در این مدل، تزریق به‌ صورت همزمان به لب بالا و لب پایین صورت می‌‌گیرد تا میزان پخش شدن مواد یکسان اتفاق بیفتد. مدت زمان تزریق متناسب با حجم مورد نظر ممکن است از یک تا چند جلسه ادامه داشته باشد.

فیلر لب مدل هالیوودی

این سبک از تزریق ژل‌لب، الگو گرفته از چهره بازیگران هالیوودی است. معمولا کسانی‌ که علاقمند به داشتن چهره جذاب و در عین‌حال فانتزی هستند، این سبک از فیلر لب را روی صورت خود پیاده می‌کنند. در این مدل هم، تزریق به لب بالا و پایین به یک‌اندازه صورت می‌گیرد.

مدل هالیوودی شباهت‌هایی با مدل قلوه‌ای دارد، اما تفاوت این دو نوع تزریق فیلر لب، در جزئیات آن‌ها است.

هنگام تزریق، پرداخت به جزئیات توسط متخصص، با توجه به اندازه و حجم لب زیباجو است که نتیجه اصلی را حاصل می‌کند.

فیلر لب مدل چاکدار

این الگو از تزریق، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، قصد ایجاد چاک روی لب‌ها را دارد که جذابیتی قابل توجه به صورت می‌بخشد. این حالت از لب، در برخی از بانوان گرامی بسیار درخشان و دلنشین جلوه می‌نماید.

نحوه تزریق این مدل، با تزریق به دو‌سمت وسط لب پایین انجام می‌شود؛ با بالا رفتن حجم این دو سمت، وسط لب پایین به‌اندازه یک خط خالی مانده و به‌این شکل لب‌چاکدار به‌ وجود می‌آید.

نکات مهمی که باید به آن ‌ها توجه کنید

  • پیش ‌از تزریق فیلر، حتما درباره این موضوع تحقیقات لازم را انجام دهید.
  • از رفتن به مراکز ‌ناشناخته برای تزریق خودداری کنید.
  • استفاده از فیلر با کیفیت، یکی از موارد مهم برای گرفتن نتیجه دلخواه شما است. پیشنهاد ما استفاده از فیلر اسمایل اینووسنس است.

ژل لب اینووسنس، تشکیل شده از اسید هیالورونیک است؛ این اسید، مناسب‌ترین ماده برای حجم‌دهی به لب‌های شماست. همچنین برای از بین ‌بردن درد تزریق، فیلر اسمایل اینووسنس، حاوی مقدار مناسبی لیدوکائین است.

  • درصورت نیاز، مشاوره لازم را از افراد متخصص دریافت کنید. برای این‌کار می‌توانید با متخصصان ما در بخش مشاوره ‌علمی ‌اینووسنس تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

تزریق فیلر لب برای حجم‌ دهی و فرم‌ دهی به لب ‌ها صورت می‌گیرد. این عمل به ‌روش‌های گوناگونی و در شکل‌های بسیار متنوعی انجام می‌شود. افراد می‌توانند با استفاده از تزریق فیلر، مدل‌های بسیاری را طبق سلیقه و در تناسب با چهره‌ خود، روی لب‌هاشان به ‌وجود بیاورند.

انواع مدل تزریق فیلر لب، شامل کلاسیک، روسی، عروسکی، هالیوودی، قلوه‌ای، چاکدار و… است. متناسب با نیاز فرد زیباجو، این مدل‌ها می‌توانند به فرم طبیعی ‌لب‌ نزدیک باشند یا از حالت طبیعی خارج و فانتزی به‌ نظر بیایند.

مشخصه‌های مهمی از جمله میزان مهارت و تخصص فرد تزریق‌کننده و کیفیت فیلر، در نتیجه نقش دارند. دو نکته‌ای که پیشنهاد می‌کنیم به‌شدت جدی بگیرید و سعی کنید تا انتخاب درستی در مورد آن‌ها داشته باشید.

هشتگ‌ها

ایا این مقاله برای شما مفید بود؟

مقالات مشابه

آخرین و بروزترین مقالات مربوط این حوزه

روش های مراقبت از پوست برای آقایان

دسته بندی نشده .

برخلاف تصور عموم، روتین مراقبت از پوست صرفا به بانوان اختصاص ندارد و آقایان نیز برای داشتن پوستی درخشان و باطراوت باید از روش‌های مراقبت از پوست استفاده کنند. در این مقاله اطلاعات مهم و مراحل روتین پوستی آقایان را بررسی و می‌کنیم.

92 بهمن ۹, ۱۴۰۲

هیالورونیک اسید چیست و خواص آن برای پوست کدامند؟

دسته بندی نشده .

هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) مادۀ مؤثر در جوانسازی پوست است که به­طور طبیعی در بدن وجود دارد. HA برای آبرسانی در محصولات مراقبت از پوست به­کار می­رود.

53 بهمن ۹, ۱۴۰۲

روش های رفع چین و چروک اطراف لب

دسته بندی نشده .

اضطراب، فشارکاری، آلودگی­ هوا و دیگر مسائلی از این دست، علاوه ­بر تاثیر بسیار زیادی که بر روح و روان […]

53 دی ۱۸, ۱۴۰۲

راه های حجم دهی به لب کدامند؟

دسته بندی نشده .

راه های حجم دهی به لب کدامند؟ لب با داشتن بیش ­از یک میلیون عصب، حساس ­ترین عضو بدن و […]

56 دی ۱۷, ۱۴۰۲

لیفت بینی چیست؟

دسته بندی نشده .

لیفت بینی چیست؟ فرم بینی یکی از شاخصه­های اصلی تعیین تقارن و تناسب چهره به­حساب می­آید. اغلب افراد از شکل […]

54 دی ۱۶, ۱۴۰۲

روش های از بین بردن ژل فیلر

دسته بندی نشده .

روش های از بین بردن ژل فیلر گاهی­ اوقات اتفاقات خارج از برنامه، افراد را کلافه یا هراسان می‌کند. حفظ […]

45 دی ۱۶, ۱۴۰۲
مشاهده همه